Geoblog.pl    agent007    Podróże    Dookoła świata - z opisami    Witamy w Guangzhou

Witamy w Guangzhou

Chiny
Chiny, Guangzhou

Miasto kolos, nowoczesne na maxa, wieżowce, autostrady, statki, obiekty 21 wieku.
Metro rozbudowane i bardzo czyste, duże. Londyn musi się schować.

Dzień 1
Odebrała mnie Jing Mei z dworca i taxą prosto do domu.

Lekka drzemka i pierwszego dnia zwiedzanie Nowej dzielnicy Tianhe District, Zhujiang New Town gdzie są słynne obiekty sportowe z "Asiam Games". Proszę sobie zobaczyć na Youtube ceremonię otwarcie asian games.

Oczywiście widok na wieżę telewizyjną CANTON TOWER o zmroku robi wrażenie. Wieża jest cała oświetlona i zmienia kolory. CAŁA W CAŁOŚCI CAŁKOWICIE.

Spektakl świetlny i dzwiękowy w fontannach. Świecące budynki z aminacjami. Kosmos...

Dzień 2
Zwiedzanie katedry Sacred Heart w stylu francuzkim oraz targu rybnego gdzie można kupić wszystkie owoce morza i glony. Niektóre widziałem po raz pierwszy w życiu. np. suszone płetwy rekina...itp

Dzień 3
Wybraliśmy się do centrum elektronicznego gdzie są 4 wieżowce a w środku tylko i wyłącznie sprzęt elektroniczny. Mogł bym tam siedzieć cały dzień i stracić całe pieniądze :)

Nastepnie wjazd na wieże CANTON TOWER. Polecam jest to najlepsza wieża na jakiej bylem. Dostepne są rozmaite aktywności takie jak jazda wagonikami na górze, Spierd walk czyli można pieszo isc scieżką na zewn krawędzi. itp...
Ceny od 100Y do 250Y

Wcześnie do spania bo rano trzeba wstać na pociąg to HK czyli Hong Kongu.